آلبوم عکس
سلام سلام سلام ليلا هستم 20 ساله از شيراز مختصر بگم هدفم از ساخت اين وب علاقه ايه که به موسيقي کره و خواننده هاشون دارم هست هيچ چيز بد و خسته کننده اي هم تو وبم نميذارم، حالشو ببرين
مسعود اکبری اطلاعات اموزنده 1
نگار نقش 1
korea-club 1
جدیدترین آهنگهای روز 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با هرکه ساختیم ،باختیم و آدرس respina20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 24656
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 132
تعداد آنلاین : 1


طبق معمول اول از دابل اس شروع می کنم

آلبوم هیون:

به جان خودم اگه دختر بود رو دست مامانش می موند




آلبوم هیونگ:

گوگولی بوده




جونگ مین

از بچیگش خوش خنده بوده راستی یادم رفت بگم سیو کنین بزرگ میشن



آلبوم یونگ سنگ:

وای وای اینا اگه خواننده نمی شدن هیچ جا راهشون نمی دادن




آلبوم کیو:



خب حالا بریم سراغ برو بچ شاینی وای خیلی باحال بودن مردم از خنده




حالا عکسای اس ان اس دی قبل از عمل خییییییییییلی ضایع بودن خدا پدر این جراح پلاستیکارو بیامرزه کل کره رو صاحب نون می کنن :






خب دیگه عکسای کاریکاتوری تموم شد میریم سراغ واقعیا از یوکیس استارتشو میزنم

آلبوم یوکیس












و حالا عکسای فوق العاده شاینی:




















نظرات شما عزیزان:

هیلاری
ساعت11:39---2 خرداد 1391
سلام گلم! وب خیلی تووووووووووووپی داری! با افتخار لینکت کردم و نحوه ی لینک کردنمو توی پست ثابت وبم گفتم! خواستی لینکم کن
پاسخ:لینکیدمت


ریحانا
ساعت22:18---14 ارديبهشت 1391
سلام لیلا جووووووووون من renee هستم از وب koreanstar1 ، مطالبت عالیه گلم دستت دردنکنهپاسخ:سلام ریحانه جووووووووون سر شما درد نکنه

ریحانا
ساعت22:18---14 ارديبهشت 1391
سلام لیلا جووووووووون من renee هستم از وب koreanstar1 ، مطالبت عالیه گلم دستت دردنکنه

محمد
ساعت10:23---14 ارديبهشت 1391
سلام لیلا جان؛

منم اومدم>برای همکاری با شما اماده ام.پاسخ:شما لطف داری گلم امیدوارم بتونیم به هم کمک کنیم


love
ساعت1:31---14 ارديبهشت 1391
ممنون که به وبم سر زدی و نظر گذاشتی با اجازه چند تا از عکساتو برداشم گذاشتم تو وبلاگمپاسخ:مشکلی نیست فقط منبع یادتون نره مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 21:7 توسط لیلا و فرانک |